Shop Mobile More Submit  Join Login
Sugar Rush - Lemonecca Keylime by Ai-Bee Sugar Rush - Lemonecca Keylime by Ai-Bee
HEY I'M BACK :la:
The move went pretty well! We only had a minor overcharge for the U-haul, the rain while we moved was generally pleasant and refreshing (we were sweating like pigs anyway right) and the unexpected third trip due to having the other u-haul place fuck up our order ended up being a blessing, because only heaven knows what mom would've been like behind the wheel of a 14 footer instead of a 10. I was clenching my buttcheeks in terror through the whole first ride.

ANYWAY ENOUGH ABOUT MY BUTT

RIGHT BEFORE WE LEFT I WATCHED WRECK IT RALPH? FINALLY?? TWICE???
AND EVERYONE KNOWS WHAT THAT MEANS

S~U~G~A~R
JUMP INTO YOUR RACING CAR

:iconexcitedlaplz:

So hi this is me
My name is mashup of lemonade + rebecca. Lemonade and keylime pie are two of my favorite desserts/treats... and since minty type things are far more popular, I decided to go with those. I LOVE SOUR THINGS! :dance: I'll probably draw up a car never later on... I'll call it The Cooler. 8-)

I think that's it, then. Glad to be back. Gonna go draw even though I should be cleaning my disaster of a (new!) room.

Drawn on paper, colored in SAI, fancy effects done in Potatoshop7, it took about forever. }:'|
Thank you for the comments, faves, and watches! :love:

oops ty did one :heart:
Add a Comment:
 
:iconremmeline:
REMmeline Featured By Owner Aug 13, 2014  Hobbyist General Artist
The outfit is so cool! I would totally wear that IRL XD (you know, if my mom would let me)

She's like your twin! Llama Emoji-01 (Laughing) [V1] 
Reply
:iconai-bee:
Ai-Bee Featured By Owner Aug 22, 2014  Hobbyist Digital Artist
Wahahaha I would wear it too! ...I mean it's supposed to BE me after all! :XD:

Haha thank you!
Reply
:iconremmeline:
REMmeline Featured By Owner Aug 22, 2014  Hobbyist General Artist
Haha XD yw
Reply
:iconsweetcream10:
Sweetcream10 Featured By Owner Jul 19, 2014  Hobbyist Traditional Artist
God! this is super kawaii! I like your style!
Reply
:iconai-bee:
Ai-Bee Featured By Owner Jul 24, 2014  Hobbyist Digital Artist
Eee thank you! :love:
Reply
:icondisturbingcalamity:
disturbingcalamity Featured By Owner Jun 15, 2013
YOU ARE SO CUTE no matter what you do seriously this is so adorable!!!
I've never had keylime pie :[ But it sounds delicious.
Bahahahahahahahaha the car, oh my gosh. I swear half the time I love reading your description as much as I love seeing your art xD
Reply
:iconai-bee:
Ai-Bee Featured By Owner Jul 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
I'm forever bound to cuteness! /lays on floor
It's really good, I recommend Edward's brand! But maybe not so much if you're not fond of tangy, tart, or sour things! Like lemonade and such.

Thank you omg KNOWING YOU READ MY DESCRIPTIONS MAKES MY LIFE A LITTLE BRIGHTER OK I'M SERIOUS
:iconletmehugyouplz:
Reply
:icondisturbingcalamity:
disturbingcalamity Featured By Owner Jul 4, 2013
I love tangy, tart and sour things!!! It's why I love lemon meringue, but I am pretty sure we don't have keylime here in Aussie. Might have to see if I can find a actual recipe.... But I kinda suck at baking bahahaha!!! I wonder if I can order it somewhere....?

I always read your guys descriptions! I love your art but the description always has so much information and your usually hilarious in your comments I love it xD
Reply
:iconvai-russ:
vai-russ Featured By Owner Jun 11, 2013
YOU ARE SO CUTE OH MY GOD WHYYYY
Reply
:iconai-bee:
Ai-Bee Featured By Owner Jul 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
ADFGHJNBVSHF I DUNNO I JUST DO STUFF :iconlazycryplz:
THANK YOU THOUGH OMG
Reply
:icondeviantlilgirl:
DeviantLilGirl Featured By Owner Jun 11, 2013
this, is sooo boss!!!
Reply
:iconai-bee:
Ai-Bee Featured By Owner Jul 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks so much!! :excited:
Reply
:iconfunsmilies:
FunSmilies Featured By Owner Jun 10, 2013
Aww
I love the outfit =D
Keylime is one of my favs~
Reply
:iconai-bee:
Ai-Bee Featured By Owner Jul 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
Isn't it great! I love that stuff :love:
Thank you! :heart:
Reply
:iconfunsmilies:
FunSmilies Featured By Owner Jul 10, 2013
Your Welcome =D
Sorry for late reply
Reply
:iconwaii-neko-shojo:
waii-neko-shojo Featured By Owner Jun 10, 2013
Sounds like your car will be a refreshing change of pace. B-) And your victories will be, bittersweet. B-) Would you say your personality sweet and sour? B-) ...ok I'll stop with the awful puns.

but aaaaaah so cuteeeee, your spiky hair and coordinated outfit, and those little lemon gloves omg.
Reply
:iconai-bee:
Ai-Bee Featured By Owner Jul 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
I laughed for like ten minutes. THE PUNS, THE PUUUNS
:iconrazycryplz: YEEEEEEAAAAAAAHHH
THANK YOU GAH I'M HAPPY YOU LIKE IT :tighthug:
Reply
:iconsingoldarkwood:
SingolDarkwood Featured By Owner Jun 10, 2013
Oh god, you need to get in the lineup so I could play you. :P
Reply
:iconai-bee:
Ai-Bee Featured By Owner Jul 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
Bwahahahaha! :lmao: Of course my dear brother! I'm a bit of a speed demon. :D
Reply
:iconneofeliss:
neofeliss Featured By Owner Jun 9, 2013  Student Digital Artist
I definitely need to re-draw my Sugar Rush Racer. X3
What a cute design! Excellent job. :3
Reply
:iconai-bee:
Ai-Bee Featured By Owner Jul 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
Ahhh you totally should!! :eager: It makes me giddy knowing you have one!
Thank you! :love:
Reply
:iconneofeliss:
neofeliss Featured By Owner Jul 1, 2013  Student Digital Artist
Challenge Accepted!!
Reply
:icontheflamingzebra:
TheFlamingZebra Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
ROFL THIS IS SO CUTE. I LITERALLY CANNOT DEAL.

Oh my god I cannot deal with this adorable design. This is so cute and I need to smoosh your cheeks.

ALSO I'M GLAD YOUR MOVE WENT WELL
Reply
:iconai-bee:
Ai-Bee Featured By Owner Jul 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
SMOOSH AWAY MY DARLING

THANK YOU ALSO I'M REALLY HAPPY HERE SO FAR

also you'd prolly make a cute sugar racer too NGL /nudge
Reply
:iconmidniteoil-burning:
Midniteoil-Burning Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist General Artist
Okay, we all know this pun is coming......This is SWEET :XD:

*crickets chirp*

Geez I need to hurry up and see this movie :/
Reply
:iconai-bee:
Ai-Bee Featured By Owner Jul 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
BWAHAHAHA OH YOU :lmao:

No hurry, I took this long to see it finally, after all :D
Reply
:iconpirategigs:
PirateGigs Featured By Owner Jun 9, 2013
Cuuuuteeee~
Reply
:iconai-bee:
Ai-Bee Featured By Owner Jul 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks daughterrr! ;v;
Reply
:iconaeorys:
Aeorys Featured By Owner Jun 9, 2013
Yay, lemons and keylime~ Best stuff.
Reply
:iconai-bee:
Ai-Bee Featured By Owner Jul 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
Ahhhh love that stuff! And even more cuz it's the summertime! :eager:
Reply
:iconhell-sunset:
hell-sunset Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist General Artist
WAAAAAAAAAA SUCH A CUTIE OMG!!!!!!!!!!!!!!! YOU TOTALLY HAVE TO MAKE ONE FOR TY!!!!! AND MAKE YOU BOTH GO INTO A FRIENDLY-LOVING RACE INTO A RAINBOW!
Reply
:iconai-bee:
Ai-Bee Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
AHAHHAHAH OMG SHE ACTUALLY ALREADY MADE ONE HERESELF [link] :dance:
THANK YOU THOUGH OMG WE WILL DEFINITELY RACE INTO A RAINBOW TOGETHER
Reply
:iconhell-sunset:
hell-sunset Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist General Artist
I saw it!!! how cuuuuteeee :D
Reply
:icongopherfrog:
GopherFrog Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist General Artist
Oh my GOD THIS IS SO CUTE
Reply
:iconai-bee:
Ai-Bee Featured By Owner Jul 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
NO YOUR FACE IS CUTER PSHAWWWW
Reply
:iconcookiedevour:
CookieDevour Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist General Artist
I could of sworn you used that name off of Lemonica. Guess not!
Reply
:iconai-bee:
Ai-Bee Featured By Owner Jul 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
Ohhh, I didn't know it was a name, oops! :blush:
Reply
:iconlonelynightrain:
lonelynightrain Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist Writer
WOW your characters is off the hook!

My Sugar Rush character's name is Bananablle Puddington. :)
Reply
:iconai-bee:
Ai-Bee Featured By Owner Jul 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
Ahhh thank you so much! Also bananable is the CUTEST NAME EVER! :excited:
Reply
:iconlonelynightrain:
lonelynightrain Featured By Owner Jul 1, 2013  Hobbyist Writer
You're welcome! >w<

Aw! Thank you! Oh, and her name is not even based off a type of candy either, so that super cool!
Reply
:iconlndzbrdn:
lndzbrdn Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist Traditional Artist
OMFG,THISGAVEMEACAVITYINMYTOOTH
Reply
:iconai-bee:
Ai-Bee Featured By Owner Jul 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
I DUNNO HOW YOU STILL HAVE ANY TEETH LEFT AFTER WATCHING ME NGL
Reply
:iconimaginary-sama:
Imaginary-sama Featured By Owner Jun 9, 2013
oaodhdf omg she's so cute!! ;w;
Glad the move went well, despite the bumps. XD
Reply
:iconai-bee:
Ai-Bee Featured By Owner Jul 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you so much! Me too, I'm really quite happy! :blush:
Reply
:iconimaginary-sama:
Imaginary-sama Featured By Owner Jul 1, 2013
^w^
Reply
:iconanti-caustic:
ANTI-caustic Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist Artist
This design is adorable :love: and the name play is really cute. The way you colour hair is also really cool, i gotta learn how to do that and congrats on the successful move.
Reply
:iconai-bee:
Ai-Bee Featured By Owner Jul 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
Ahhh glad you like! :love: I tried a new look for the hair to match the sugar rush style, but it's really nice to do to be honest! Perhaps I'll do it more often. :D

Thank you!
Reply
:iconmissmellifluous:
MissMellifluous Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
I am full of shame because I still have not seen wreck it ralph. And I'm supposed to be the film guy among my friends :iconcryforever: I need to do that.

Buuut I don't need to have seen it to know this is like, the cutest. Food themed outfits make my heart happy~
Reply
:iconai-bee:
Ai-Bee Featured By Owner Jul 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
Awww silly don't feel bad! It took me until now till see it! ;U; And it's okay, even filmguys need a break. You'll get to it!

we will always have a special place for food theme anything won't we omg :iconlazycryplz:

Thank youuu! :hug:
Reply
:iconmissmellifluous:
MissMellifluous Featured By Owner Jul 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
Food theme is basically the best. I go to the grocery store and all I see are magical girls.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 8, 2013
Image Size
433 KB
Resolution
495×900
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,770 (2 today)
Favourites
290 (who?)
Comments
79
Downloads
7
×